Eerste blikken op Givenchy FW22 |Kantoortijdschrift

2022-09-24 14:17:23 By : Ms. Sophia Feng

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!Na verloop van tijd produceert Matthew Willams elke show een betere collectie.Vanwege zijn toewijding om de gevoeligheid van het haute couture-atelier te combineren met casual maar levendige archetypen van kleding, lijkt het erop dat hij niet snel zal stoppen een opvallende ontwerper te zijn.Voor de Givenchy FW22-collectie die debuteerde in Parijs, worden de vormen en silhouetten beschouwd als even decoratief als praktisch.Voor de ontwerper wordt opnieuw een jeugdige visie gepusht met de mix van utility gear en luxe, een stijl die sinds de pandemie een golf in de modewereld heeft gemaakt.Terwijl modellen over de catwalk liepen, werden hun achromatische stukken versierd met een afbeelding van een metalen en varsity-lettertype dat is geïnspireerd op het originele Givenchy-logo.Zwaar gelaagde, gereconstrueerde stukken met een vrouwelijke twist nemen een prominente plaats in, in een stevig silhouet, met gemoedelijke stukken die een ontspannen draai aan ceremoniële stukken omringen.Met een compositie op casual streetwear met punkformat, worden het classicisme en radicalisme van Givenchy op een nieuwe, ingewikkelde manier versmolten in een spel van volumes en texturen.Een waardevolle tint van romig bruin, rijk groen, diep grijs en zwart wordt toegepast op vloeiende maar gestructureerde silhouetten en transparante, subtiel handgemaakte geborduurde en chaotische jurken met ruches.Bekijk hieronder meer uit de collectie.Tijdens de chaos van de Milan Fashion Week vond ik rust in de geplaveide straat waar de Furla-presentatie was gehuisvest.Maar dit seizoen doet het iconische Italiaanse luxemerk dat al sinds 1927 sterk is, het een beetje anders.Op donderdagavond was de strakke winkel gastheer voor een evenement ter ere van een paar belangrijke modemijlpalen: de lancering van Furla's nieuwe, vernieuwde Metropolis-tas, de Metropolis Remix, evenals de samenwerking rond de handtas met de organisatie die vecht om de genderkloof in de muziekindustrie, She Is The Music van Alicia Keyes.Met Silvie Loto aan het roer was de presentatie een pure en krachtige glimp van het frisse perspectief dat Furla de industrie en hun consumenten biedt.Met slechts 20% van de muzikanten die zich als vrouw identificeert, maakt She Is The Music ruimte voor vrouwelijke artiesten die zich identificeren in muziekeducatieprogramma's en zoekt ze professionele mentorschappen op.Voor de Milan Fashion Week doneert Furla een gelijk bedrag aan de stichting in de verkoop van de METROPOLIS REMIX.De Metropolis-tas zelf, een klassieker, is aangepast in de Remix, heeft een zachtere strikvorm gekregen die femme met rand combineert in een reeks kleuren, en is verkrijgbaar bij het vlaggenschip Furla Duomo in Milaan.office ging zitten met de president van Furla Giovanna Furlanetto om de benadering van het merk van de Milan Fashion Week, voorwaartse beweging en remixen te bespreken.Dit seizoen voelt erg fris aan.Op welke manieren heb je eraan gewerkt om nieuwe energie in het merk te brengen?De nieuwe strategie van Furla gaat over het geven van een schok aan het merk met onverwachte campagnes en een frisse verbinding tussen Furla en muziek.Met Metropolis Remix viert Furla deze nieuwe connectie, en het bevordert een meer rechtvaardige kans voor vrouwen in de muziekscene.Wat inspireerde de re-vamp van je klassieke tas?Wat maakt het uniek in vergelijking met andere accessoires op de markt?Metropolis Remix is ​​een viering van de terugkeer van onze iconische Metropolis Bag.Het is een tas in beperkte oplage, met slechts 2022 stuks beschikbaar.Het is een tas met een doel... Furla's nieuwe frisse strategie weerspiegelt ook de nieuwe collecties.Vanaf dit seizoen zal Furla aan de nieuwe collecties nieuwe Metropolis tassen toevoegen in verschillende materialen, verschillende kleuren.Metropolis Remix is ​​de eerste drop van deze comeback.Het heeft een eigenaardige vorm die een buiging oproept, terwijl het trouw blijft aan de iconische sluiting van Metropolis.Hoe houdt het merk vast aan wat het altijd goed heeft gedaan?Wat maakte Furla zo'n iconisch modehuis, terwijl het deze collectie zo actueel mogelijk maakte?Als een van de weinige merken met meer dan 90 jaar geschiedenis en een uitgesproken Italiaans DNA, staat Furla in de eerste plaats voor zijn authentieke, hoogwaardige producten.Hoewel Furla zijn sterke identiteit heeft behouden, is het nooit gestopt om de toekomst te onderzoeken en innovatie te omarmen.Furla richt zich op de nieuwe generaties: Young Millennials en Gen Z om de relevantie van het merk op de lange termijn te behouden.Wat onderscheidt Furla van andere merken die in Milaan te zien zijn?Furla viert niet alleen de lancering van de nieuwe Metropolis Remix.Furla viert vrouwen en verzet zich tegen de genderkloof in de muziekindustrie.Waarom past She is The Music goed bij Furla?Furla is al lang een bedrijf dat werd gevoed onder het leiderschap en het harde werk van sterke en inspirerende vrouwen die bijna 80% van haar werknemers met verschillende achtergronden uitmaken.Samenwerken met She is the Music was niet meer dan normaal, aangezien beide partijen een gemeenschappelijke ambitie hebben: vrouwen in de creatieve industrie ondersteunen.Volgens mond-tot-mondreclame duurt het blijkbaar tien jaar om een ​​"True New Yorker" te worden.Tenzij, dat wil zeggen, de grote appel je opeet, en je jezelf verliest in een zee van ratten, wolkenkrabberschaduwen en flikkerende 'Nuts 4 Nuts'-stands.Het is een moeilijke zaak, maar wel de moeite waard, en verdient het respect van deze stad.IRAK, de legendarische graffiti-crew en het merk eromheen gebouwd door lid en kunstenaar Kunle Martins, is dat punt voorbij.New York is van hen geweest.Ze hebben de harde klappen op elke centimeter van het eiland geleefd en geademd.Geïnspireerd door het idee van de "school van New York", en het krijgen (of geven) van een "opleiding" door zijn straten heeft Bauer X, het nageslacht van het Canadese hockeymerk Bauer, de krachten gebundeld met IRAK voor een nieuwe collectie die zal worden uitgebracht in twee delen.Door de stad die nooit slaapt te doordrenken met hockeymotieven, is dit een streetwear-moment dat niet over het hoofd mag worden gezien.Bauer 101, de kerncollectie van Bauer X, katapulteert hockeykleding op de streetwear-kaart.Aangezien het merendeel van de stukken monochroom blijft, versierd met gele afbeeldingen, wil Bauer X hockeyreferenties benadrukken die verweven zijn met streetstyle-facetten om een ​​bepaald publiek aan te trekken: streetwear-verslaafden.Bekend om hun herkenbare tags, draagt ​​het graffiticollectief en streetwear-merk IRAK bij aan de historische look van hockeykleding - een ongeëvenaarde mix van sport x graffiticultuur.In tegenstelling tot de zwart-witte hoofdcollectie, heeft Bauer X ook een klassiek hockeyshirt versierd met een rood "Rackers"-lettertype dat vooral geschikt is voor bewonderaars van New York Rangers.De collectie bestaat uit on- en off-ice stukken, waaronder hoeden, lange mouwen, hoodies en t-shirts, evenals sokken, pennen en stickers.Omdat Bauer X voet aan de grond wil krijgen in de streetwear-scene, moeten er nog meer capsules en drops komen.Desmond Hughes en DJ Smedley van het Bauer Design-team gaven ons enkele exclusieve opmerkingen over het proces, de besluitvorming en de hockeycultuur.Bauer is eigenlijk een Canadees erfgoedmerk voor hockeyuitrusting en -kleding.Is het aanboren van streetwear iets waarin je wilt uitbreiden?Na bijna 100 jaar oppermachtig te zijn geweest in de hockeywereld, hebben wij (Bauer) één type publiek aangetrokken.Toevallig is hockey onaangeroerd gebleven binnen de streetwear-ruimte.In een poging om de kennis en waardering van hockey als cultureel fenomeen uit te breiden, willen we de weg effenen voor de integratie van hockey in streetwear en vice versa.De kerncollectie van Bauer X, het kleine zusje van Bauer, heet Bauer 101. Waarom heb je ervoor gekozen om het zo te noemen?We besloten deze collectie Bauer 101 te noemen omdat we het zagen als een convergentiepunt van twee werelden;streetwear en hockey.Strategisch getimed als een knipoog naar het Back to School-pathos, benadrukt de release elk afzonderlijk stuk als een concept dat de geschiedenis van Bauer vertegenwoordigt, geworteld in informele gebieden van het onderwijs - de straten.De capsule is geïnspireerd op de zogenaamde school van harde klappen - de school van New York.Hoe speelt Hockey in op de New Yorkse straatcultuur?De nabijheid van hockey en NYC kan worden gevonden aan de basis van beide ervaringen.Synoniem voor taaiheid, veerkracht en poëtische harmonie;zowel hockey als de straatcultuur van New York City blijven een rauw landschap van expressie bieden door erfenis en creativiteit.Solidariteit, kameraadschap, vriendschap en gemeenschap zijn essentiële concepten voor sport, en vooral voor zegevierende teams.Hoe heb je dat proberen over te brengen in de collectie?In onze campagne was het doel om de liefde van de bemanning in te kapselen en al die concepten te communiceren die niet alleen in de sport maar ook binnen vriendschap te vinden zijn.Door samen te werken met een Graffiti-collectief werpt de capsule ook een licht op de onderbuikcultuur.Wat betekent het voor Bauer X om met IRAK samen te werken?Hoe hebben ze het uiterlijk van de collectie beïnvloed?Omdat we de kans kregen om met IRAK samen te werken, was het onze ambitie om ervoor te zorgen dat we niet alleen het collectief met respect en bewondering vertegenwoordigden, maar ook de omgeving die het heeft gevormd.Stalwarts, niet alleen in NYC, maar in de grotere creatieve arena, we wilden een collectie bouwen die fungeert als een ode aan teamidentiteit;het uitspelen van de ontwerptaal en geschiedenis van IRAK.De collectie wordt op vrijdag 23 september opgehaald.Bauer - School of Hard Knocks van Cole Schwartz op Vimeo.De creatieve meesterbreinen achter Who Decides War, Tela D'Amore en Ev Bravado, laten hun collecties niet aan hun neus voorbijgaan.Afgelopen september, gelegen op een dak omringd door ontmantelde militaire vliegtuigen en shuttles - een slimme knipoog naar de hyper-utilitaire waren van het merk - werd het publiek voortgestuwd door een reis van identiteit en dualiteit.Dit jaar maakten we een reis door een rustige, tropische luchtspiegeling door exclusieve Levi's x WDW denimstukken en de opvallende nieuwe collectie.De twee co-creators staan ​​bekend om het verleggen van de grenzen, maar deze collectie ging nog een stap verder door de normatieve prints, textiel en thema's van het merk volledig te tarten.De collectie was een eerbetoon aan hun beide Caribische achtergronden en benadrukte ook treffend de noodzaak om kwetsbare kustomgevingen te beschermen.Het kenmerkende geborduurde denim van het merk vertoont meestal ingewikkelde glas-in-loodmotieven en bijbelse referenties, maar deze keer bundelde Ev de krachten met Levi's om een ​​nieuwe draai te geven aan geliefde WDW-klassiekers.Ev en Levi's waren in staat om vijf exclusieve denimstukken te creëren die het voortdurende, steeds evoluerende verhaal van het merk en de grillige, maar opzettelijk gelaagde betekenis achter de SS23-collectie vertegenwoordigen.Levi's ethos was ook nadrukkelijk verweven, aangezien elk stuk is gemaakt van upcycled Levi's denim.De capsule bevat twee truckerhoeden en drie 501-jeans zoals je ze nog nooit hebt gezien.Elk herwerkt kledingstuk wordt op 23 september gelanceerd op NTWRK en alle opbrengsten gaan naar het Deep South Center for Environmental Justice."We wilden ontwerpen vanuit een plek waar we naar onszelf keken, maar ook op subtiele manieren ingaan op problemen", blikte Ev terug.Je hebt denim nog nooit zo goed gezien.Bekijk de capsule, doordrenkt met alle tropische vibes, hieronder.Gelieve te bevestigen dat u minstens 18 jaar oud bent.